Svetainėje naudojami slapukai. Naršydami toliau jūs sutinkate su irankisplius.lt slapukų politika.

Pateikdama (-s) prekių užsakymą www.irankisplius.lt internetinėje parduotuvėje patvirtinu, kad susipažinau su prekės naudojimosi ir saugos instrukcija bei garantinio aptarnavimo sąlygomis ir esu atsakinga (-s) už jų laikymąsi. Patvirtinu, kad nereikšiu pretenzijų dėl prekės pakuotės.

Patvirtinu ir suprantu, kad akumuliatorinių įrankių veikimo laikas su pilnai pakrautais akumuliatoriais priklauso nuo daug skirtingų faktorių ir yra skirtingas kiekvienam modeliui. Priekaištų dėl mano manymu per trumpo įrankio veikimo laiko neturėsiu. Išimtis teikiama, jeigu įrankis ar akumuliatorius turi gamyklinių defektų.

Pardavėjas pasilieka teisę užsakymą atšaukti ir grąžinti sumokėtus pinigus per 14 d. be jokio papildomo paaiškinimo.

Visos prekių nuotraukos yra iliustracinio pobūdžio. Visada rekomenduojame vadovautis aprašymu.

PREKIŲ PRISTATYMAS

Prekių pristatymo terminas:

- Lietuvoje per 1-5 darbo dienas, nebent prie konkrečios prekės yra nurodyta kitaip (96% užsakymų yra įvykdomi laiku).

DeWALT, Stanley, Leica prekių pristatymas trunka 1-5 d.d.

Holzmann prekių pristatymas iš gamintojo sandėlio trunka 5-10 d.d.

ZIPPER prekių pristatymas iš gamintojo sandėlio trunka 5-10 d.d.

- DeWALT, Stanley, Black & Decker, Holzmann, ZIPPER atsarginių detalių pristatymas iš gamintojo sandėlio trunka apie 5-10 d.d.

- ES šalyse prekių pristatymas trunka 5-15 d.d.

- Jums pageidaujant pristatymo terminas gali būti derinamas individualiai susisiekus su mumis.

Prekių pristatymo/atsiėmimo būdai:

- Prekių pristatymas per 1-2 d.d. nuo užsakymo išsiuntimo dienos Venipak kurjeriu Jūsų pasirinktu adresu visoje Lietuvoje.

- Prekių pristatymas per 1-2 d.d. nuo užsakymo išsiuntimo dienos į Jūsų pasirinktą Venipak / LP Express paštomatą visoje Lietuvoje.

- Prekes nemokamai galima atsiimti mūsų prekių atsiėmimo skyriuje Vilniuje, Žirmūnų g. 139A-108 (Žirmūnų verslo centras, 1 aukštas), darbo laikas I-V 09:00 - 17:00 val. (išskyrus šventines dienas). Prekes galite atvykti atsiimti tik po pranešimo, kad užsakymas yra suruoštas, prieš atvykstant rekomenduojame paskambinti +370 606 16761

Prekių pristatymo kainos:

Venipak kurjeris

- Prekių pristatymo kaina visoje Lietuvoje -  5,95 EUR.

Venipak / Lpexpress paštomatai 

- Prekių pristatymo kaina visoje Lietuvoje -  4,95 EUR.

- Prekių pristatymo kaina visoje Lietuvoje perkant už 100 EUR ir daugiau - NEMOKAMAI!

Prekių atsiėmimo punktas

- Užsakymo atsiėmimas mūsų adresu Vilniuje - NEMOKAMAI!

Prekių pristatymas į užsienio šalis visada mokamas. Prekių pristatymo kaina derinama individualiai su kiekvienu klientu priklausomai nuo šalies į kurią siunčiama bei prekių svorio ir tūrio. Jeigu domina pristatymas į užsienio šalis, prašome susisiekti telefonu +370 618 49648 arba el. paštu info@irankisplius.lt

Jei kurjeris Jūsų neranda ar neprisiskambina siuntos pristatymo dieną ir dėl tos priežąsties siunta yra grąžinama mums, Jūs įsipareigojate sumokėti 5,95 Eur pristatymo ir 5,95 Eur grąžinimo išlaidas.

Jeigu per numatytą siuntos saugojimo paštomate laiką siuntos iš paštomato neatsiimate ir dėl tos priežąsties siunta yra grąžinama mums, Jūs įsipareigojate sumokėti 4,95 Eur pristatymo ir 4,95 Eur grąžinimo išlaidas.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Jeigu užsisakėte prekę, ją gavote ir nuo prekių gavimo datos nepraėjo 14 dienų, prekę galite grąžinti, jeigu esate fizinis asmuo, prekė yra nenaudota ir nepažeistos prekinės išvaizdos.

Jūs turėsite susimokėti grąžinimo išlaidas pagal siuntos svorį*, bei 5,95 Eur pristatymo kurjeriu išlaidas arba 4,95 Eur pristatymo į paštomatą išlaidas, priklausomai nuo to, kuriuo būdu prekė buvo Jums pristatyta (jeigu užsakymo metu Jums buvo pritaikytas nemokamas prekės pristatymas). Jeigu užsakymo metu Jums buvo pritaikytos pristatymo išlaidos - ši suma nėra grąžinama.

Jeigu prekę grąžinate mūsų prekių atsiėmimo skyriuje Vilniuje, Jums grąžinimo išlaidos nieko nekainuos, tačiau turėsite susimokėti 5,95 Eur pristatymo kurjeriu išlaidas arba 4,95 Eur pristatymo į paštomatą išlaidas, priklausomai nuo to, kuriuo būdu prekė buvo Jums pristatyta (jeigu užsakymo metu Jums buvo pritaikytas nemokamas prekės pristatymas). Jeigu užsakymo metu Jums buvo pritaikytos pristatymo išlaidos - ši suma nėra grąžinama.

Norintiems prekę grąžinti, tačiau neturintiems galimybės atvykti mūsų adresu Vilniuje, mes sutartą dieną atliksime Venipak kurjerio iškvietimą, jog kurjeris prekę paimtų. Jums bus atsiųstas siuntos lipdukas bei siuntų sąrašas. Siuntos lipduką turėsite užklijuoti ant siuntos, o ant siuntų sąrašo gauti kurjerio parašą, jog siuntai pasimetus turėtumėte įrodymą, kad kurjeris siuntą tikrai paėmė. Jūs įsipareigojate siuntą supakuoti taip, jog ji nebūtų pažeista transportavimo metu, atsakomybė už prekės pažeidimus transportavimo metu dėl netinkamos pakuotės tenka Jums.

Jeigu dėl tam tikrų priežasčių Jums Venipak kurjerio iškvietimas nėra tinkamas, Jūs įsipareigojate savomis lėšomis prekę pristatyti mūsų nurodytu adresu (ne į paštomatą ar autobusų stotį).

Mokėjimo kurjeriui (COD) paslaugos mokestis yra negrąžinamas.

Kokybiškos atsarginės detalės nėra grąžinamos.

Jei kurjeris Jūsų neranda ar neprisiskambina sutartą kurjerio iškvietimo dieną, Jūs įsipareigojate sumokėti 5,95 Eur už pakartotinį kurjerio iškvietimą.

Mums gavus grąžinamą prekę bus atlikta jos patikra, kad įsitikintume, kad prekė yra nenaudota, nepažeistos prekinės išvaizdos, specialiai nesugadinta. Pinigai klientui grąžinami 14 dienų bėgyje nuo prekės atvykimo pas mus.

PREKIŲ KEITIMAS

Jeigu užsisakėte prekę, ją gavote ir nuo prekių gavimo datos nepraėjo 14 dienų prekę galite pakeisti į kitą, jeigu esate fizinis asmuo, prekė yra nenaudota ir nepažeistos prekinės išvaizdos.

Jūs turėsite susimokėti grąžinimo išlaidas pagal siuntos svorį*, 5,95 Eur naujos prekės pristatymo išlaidas ir 15 Eur administravimo mokestį, nepriklausomai nuo prekės vertės.

Mokėjimo kurjeriui (COD) paslaugos mokestis yra negrąžinamas.

Atsarginės detalės nėra keičiamos.

Jeigu prekę grąžinate ir atsiimate naują mūsų prekių atsiėmimo skyriuje Vilniuje, Jums grąžinimo ir pristatymo išlaidos nieko nekainuos, reikės susimokėti tik administravimo mokestį.

PREKIŲ UŽSAKYMAS

Telefonu: 

Prekių atsiėmimo skyrius: +370 606 16761 (darbo dienomis nuo 09.00 iki 17.00 val.)

Direktorius Rolandas Žygelis: +370 618 49648 (visą parą)

El. paštu: 

info@irankisplius.lt

hardim@hardim.lt

rolandas@hardim.lt

Mūsų prekių atsiėmimo skyrius Vilniuje:

Žirmūnų g. 139A-108 (Žirmūnų verslo centras, 1 aukštas), darbo laikas I-V 09:00 - 17:00 val. (išskyrus šventines dienas).

APMOKĖJIMO BŪDAI 

  • OPAY atsiskaitymo sistema
  • Elektroninė bankininkystė
  • Bankinis pavedimas
  • Grynais arba bankine kortele atvykus į prekių atsiėmimo skyrių
  • Grynais arba bankine kortele Venipak kurjeriui prekių pristatymo metu
  • Bankine kortele Venipak arba Lpexpress paštomate prekių atsiėmimo metu
  • Inbank Mokilizingas
  • ESTO lizingas

slider-mokejimo-budai5 (1).png

1. Bendrosios nuostatos.
1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes el. parduotuvėje.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:
1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
1.3.2. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
1.3.3. juridiniai asmenys;
1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.
1.4. Pardavėjas, patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje.
1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 punktą „Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).
1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el. parduotuvėje.

2. Asmens duomenų apsauga.
2.1. Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali:
2.1.1. užsiregistruodamas šioje el. parduotuvėje – įvesdamas registracijoje prašomus duomenis;
2.1.2. nesiregistruodamas šioje el. parduotuvėje.
2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 2.1. taisyklių punkte numatytais būdais, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.
2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog 2.2. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo el. parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais. Šio sutikimo Pirkėjas bet kada gali atsisakyti informuodami el. parduotuvės administraciją el. paštu.
2.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
2.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.
2.6. Pirkėjo asmens duomenys trečioms šalims yra neteikiami, išskyrus partnerius, kurių paslaugomis naudojamasi vykdant užsakymus (kurjerių tarnybos, lizingo bendrovės) bei LR įstatymų numatytais atvejais.
2.7. Pirkėjas gali kreiptis į Pardavėją ir gauti informaciją apie tvarkomus asmens duomenis; pareikalauti ištaisyti (neteisingus ar nepilnai nurodytus) arba pašalinti savo asmens duomenis; nesutikti, jog Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais.

3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su el. parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (taikoma Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalies nuostata).
3.3. Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.
3.5. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
3.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
3.7. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo - pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.
5.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.
5.3. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.
5.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
5.4.1. Naudojantis elektronine bankininkyste;
5.4.2. Banko pavedimu;
5.4.3. Grynaisiais pinigais ar banko kortele prekių pristatymo/atsiėmimo metu; 
5.4.4. Naudojantis lizingo bendrovių teikiama vartojimo kredito sutarčių sudarymo paslauga;
5.4.5. Kitais Irankisplius.lt tinklapyje nurodytais būdais 
5.5. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

6. Prekių pristatymas.
6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6.3. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
6.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
6.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

7. Prekių kokybės, garantijos.
7.1. Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
7.3. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose arba skiltyje Garantija.
7.4. Pardavėjui tam tikroms prekių rūšims nesuteikus kokybės garantijos, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.

8. Prekių grąžinimas ir keitimas.
8.1. Kokybiškų prekių grąžinimas - Pirkėjas gali per 14 dienų, be įvardijamos priežasties, grąžinti prekę ir atgauti sumokėtus pinigus (remiantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalies nuostata). Pardavėjas informuojamas el. paštu info@irankisplius.lt apie grąžinimą, grąžinant prekę Pirkėjas prideda laisvos formos pareiškimą apie prekių grąžinimą.
8.2. Nekokybiškų prekių grąžinimas, keitimas arba prekių trūkumai šalinami vadovaujantis Civilinio kodekso 6.335, 6.338, 6.363 ir kitų su kokybės garantija susijusių straipsnių nuostatomis. Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekes arba prekių netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, kuris buvo prekių pirkimo metu, ar neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms, Pirkėjas gali grąžinti prekes ir savo pasirinkimu gali reikalauti:
8.2.1. kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
8.2.2. kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;
8.2.3. kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
8.2.4. grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas. 
8.2.5. Pirkėjas gali pasirinkti tik vieną iš Taisyklių 8.2. punkte numatytų teisių gynimo būdų. Savo pasirinkimą Pirkėjas privalo pareikšti grąžindamas prekę Pardavėjui. Jei Pirkėjui pasirinkus 8.2. numatytą būdą, Pardavėjas neturi galimybės jo įgyvendinti, Pardavėjas siūlo alternatyvų 8.2. punkte numatytą būdą. Pirkėjas neturi teisės keisti pasirinkto teisių gynimo būdo. Pirkėjas neturi teisės nutraukti pirkimo-pardavimo sutarties, jei prekės trūkumas yra mažareikšmis. 
8.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų (8.3.1. - 8.3.3. punktai netaikomi nekokybiškoms prekėms):
8.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
8.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ; 
8.3.3. prekė turi būti nenaudota;
8.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
8.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
8.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8.5. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą. 
8.6. Netinkamos kokybės ne maisto prekes kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti savo lėšomis ir atsakomybe veža Pirkėjas.

9. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.
9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve.
9.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.5. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
9.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.

10. Rinkodara ir informacija.
10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas.
10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.
10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
10.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.
10.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.

11. Baigiamosios nuostatos.
11.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
11.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

Rekvizitai 

Įmonė: UAB "HARDIM"
Įmonės kodas: 110664036 
PVM mokėtojo kodas: LT106640314 
Adresas: Žirmūnų g. 139A - 108, LT-09120 Vilnius 
Tel. nr.: +37061849648
Direktorius: Rolandas Žygelis
Įmonės registracijos data: 1994 m. gruodžio 14 d.
Bankas: AB SEB
Sąskaitos IBAN kodas.: LT 22 7044 0600 0042 6696
SWIFT kodas: CBVILT2X 

Bank details

Company: UAB "HARDIM"
Company number: 110664036
VAT number: LT106640314 
Address: Žirmūnų St. 139A - 108, LT-09120 Vilnius, Lithuania 
Phone number: +37061849648
Director: Rolandas Žygelis 
Registration date: 14 december 1994 
Bank name: AB SEB
IBAN code.: LT 22 7044 0600 0042 6696 
SWIFT code: CBVILT2X

Mūsų įsipareigojimai – Garantija Jums!

*Prekių grąžinimo kurjeriu kainos pagal siuntos svorį:

  • Nuo 0 iki 2 kg. 5,95 Eur;
  • Nuo 2 iki 5 kg. 7,95 Eur;
  • Nuo 5 iki 10 kg. 9,95 Eur;
  • Nuo 10 iki 20 kg. 14,95 Eur;
  • Nuo 20 iki 30 kg. 17,95 Eur;
  • Nuo 30 iki 50 kg. 19,95 Eur;
  • Nuo 50 iki 75 kg. 24,95 Eur;
  • Nuo 75 iki 100 kg. 29,95 Eur;
  • Virš 100 kg. 39,95 Eur.